Ataşehir Bilişim

Google AdWords Hizmeti

Hedef kitlenize yönelik doğru kelimeler ile sizi arayanlara ulaşalım. Google Reklamları, işletmelerin birçoğunu bulunduğu noktadan daha iyi seviyeye erişebilmeleri ve potansiyel müşteri kitlesine ulaşabilmeleri açısından önemlidir.

Dünya genelinde en çok bilinen Google, Yandex, Yahoo Search ve Bing gibi başlıca arama motorları dijital dünyayı bizlere en iyi şekilde sunmaya çalışmaktadırlar. Hepimizin de gözlemlediği üzere günümüzde neredeyse bilgi kelimesinde akıllara gelen ilk alan Google olmaktadır. Büyük bir çoğunluğumuz bir ürün almak, bir araştırma yapmak, bir hizmeti incelemek için önce Google’a başvurmaktayız. Zaman gibi kaliteli bir değeri en iyi şekilde kullanmak için oturduğumuz yerden aramalar gerçekleştireceğimiz Google ile verimli süreç yönetimi yaratmış oluyoruz.

1. Arama Ağı Reklamı (Google Search Network - GSN)
Arama ağı reklamlarında; Google Arama ağı ( google arama, haritalar, görseller, videolar)  veya Google Arama ağı  iş ortakları sitelerinde arama yapan kişilere reklamlarınızı gösterirsiniz. Kampanyanızı oluştururken girdiğiniz anahtar kelimelere göre reklamlarınız tetiklenir ve ilgili kişilere reklamlarınız gösterilir. Arama ağı reklamlarında kişi reklamınızı tıkladığında ücretlendirilirsiniz.

2. Görüntü Arama Ağı (Google Display Network - GDN)
Görüntülü reklamlar banner ve video reklam yayını yapmanıza olanak tanır. Google web siteleri ve Görüntülü reklam ağı iş ortaklarında reklamlarınızı gösterirsiniz. Google görüntülü reklam ağı internet kullanıcılarının %90’una ulaşmaktadır ve 2 milyon yayıncıya sahiptir.

Reklamverenler, görüntülü reklamları daha çok marka bilinirliliği oluşturmak ve marka bilinirliliğini artırmak amacıyla kullanmaktadır. Ancak bunun yanında görüntülü reklamları satış odaklı da kullanabileceğinizi söyleyebiliriz. Bu da remarketing reklamları ile mümkün olmaktadır. Görüntülü reklamlar içerisindeki bu reklam türünü satışlarınızı artırmak amacıyla kullanabilirsiniz.

Görüntülü reklamlar ile çok çeşitli ilgi alanı, keywords, yerleşim ve konu hedeflemesiyle geniş bir kitleye ulaşabilirsiniz. Bu reklam türünde de ücretlendirme tıklama başı yapılmaktadır. Yani kullanıcılar reklamınızı tıklayıp siteye yönlendiklerinde Google’a ödeme yaparsınız.

1. Youtube Reklamı
Youtube’un aylık 2 milyar ziyaretçisi olduğunu düşünürsek Youtube’a reklam vermek birçok reklam veren müşteriler için doğru bir strateji olacaktır. Özellikle marka bilinirliği yaratmak ve marka bilinirliliğini artırmak amaçlanıyorsa youtube reklamlarını mutlaka denemelisiniz.

Youtube reklamlarında konu, ilgi alanı hedeflemesi yaparak reklamlarınızı oluşturabileceğiniz gibi sitenizi ziyaret etmiş kişileri de hedefleyebilirsiniz.

Ataşehir Bilişim, bilgisayar teknik servisi ve bakımı, web tasarımı ve yazılımı, google seo, google adwords, sosyal medya adwords ve yönetimi, hosting yönetimi, kurumsal i̇tibar ve pr çalışması, cctv kamera sistemleri kurulumu, network kurulumu, santral kurulumu ve daha birçok konuda profesyonel olarak danışmanlık ve destek hizmetleri vermektedir.