Bilgisayar bakım anlaşması hizmeti ile aylık yada yıllık olarak yapmış olduğumuz anlaşmaya bağlı kalınarak danışmanlık hizmeti alabilirsiniz. Bilgisayarlardan kaynaklanan sorunlarda müşterilerimizin veri kaybı yada vakit kaybı yaşanmamaları için müşterilerimize destek vermekteyiz.
Unutmayın ! Sorun geldikten sonra problemi gidermeye çalışmak değil, sorun çıkmadan erkenden müdahale etmek gerekir. Çünkü : Veri kaybının maddi manevi zararlarının büyük olacağını unutmamalısınız.
Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir ?
Bakım anlaşması standart bir hizmet olup içeriği ihtiyaçlara göre değişmektedir. Kurumsal bakım anlaşması sonrasında anlaşılan sözleşmeye göre Ataşehir Bilişim personeli belirtilen gün ve saatte firmanıza düzenli olarak gelerek rutin bakım hizmetlerini yapar. Rutin bakım hizmetleri yedeklerin alınması, programların güncellenmesi, bilgisayar tozlarının temizlenmesi, kullanıcı sorunlarının canlı bir şekilde giderilmesi, lisanssız yazılımların kaldırılması ve virüs kontrollerinin yapılması gibi işlemleri kapsamaktadır.
Rutin bakım haricinde bilgisayarlardan kaynaklanan sorunlar ile ilgili Ataşehir Bilişim firması mesai saatleri içerisinde müşterilerine destek vermeye devam etmektedir. Bu destek ise sınırsız olup anlaşılan bilgisayar bakım anlaşmasında belirtilen dışında bir ücret faturaya yansıtılmamaktadır.
Bilgisayarlarda çıkan problemlerde müşterilerimiz bizlere mesai saatlerimizde (hafta içi 09 : 00 - 18:00 Cumartesi günleri : 09: 00 - 14:00 saatleri arasında) hizmet alabilmektedirler. Problem Ataşehir Bilişim personeliyle paylaşıldıktan sonra Ataşehir bilişim ekibimiz sorun ile ilgili telefonda ivedilikle teknik destek hizmeti vermektedir. Ancak problemin telefon ile çözülememesi gibi durumlarda ise uzak bağlantı desteği sağlanmaktadır. Uzak bağlantı desteğiyle de problemin çözülememesi durumunda Ataşehir Bilişim firmasından bir personel problemin olduğu firmaya gün içerisinde giderek problemi yerinde çözmektedir. Çözüm sonrasında da herhangi bir ücret talep edilmemektedir.
Kurumsal Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması 6 aylık veya 1 yıllık süreler halinde yapılmaktadır.
Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri tile akip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 1-10 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.
Öncelikle bir ön görüşme ile müşterilerimizin talepleri dinlenir, sonrasında işletme bilgisayarları ve sistemi analiz edilir ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir brief verilir.
Ataşehir Bilişim firmamız İstanbul Ataşehir bölgesinde olup Ataşehir bölgesi ve çevre ilçeleri ağırlık olarak bilgisayar bakım anlaşması yapmak ile birlikte bilgisayar sayısının artması durumun da İstanbul Avrupa yakası ve İstanbul' a yakın olan illerde de bilgisayar bakım anlaşması hizmeti sağlamaktadır.